Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ChemicalQueen | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina S. adresKatowice zarejestrowany04.10.2007 @17:07:00 ostatnio na stronie23.06.2010 @13:20:28

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwni ma Gadu-Gadu5911788
digarty119 komentarze1886 posty na forum12

komputer / sprzęt
D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~osmiornicka05    23.10.2007 @17:52:17
dziekihehehe pozdro dla basket pleyerki:D
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
~notoKuba    23.10.2007 @15:46:16
no bejbe założyłem bo co ja sie bede nie?
zaraz zasuwam do galeri
~xmikaxx    22.10.2007 @17:04:21
jedyna co się zna na fotkach thx
~entree    22.10.2007 @17:00:49
zgadzam sie
~alejka    22.10.2007 @14:57:30
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~IloveGNS    21.10.2007 @21:30:15
wszyscy Ci tu dziękują za komentarze
a ja Ci podziękuję za to, że jesteś i za to, że moge mieć tak wspaniałą przyjaciółke
~ewasz    21.10.2007 @16:36:47
dzieki ;]
~blacksheep90    21.10.2007 @11:23:28
dziekuje :D
_______
https://www.facebook.com/1592912220958439

Nie muszę być artystą... ważne że sprawia mi to przyjemność...
~tobcia    19.10.2007 @20:27:38
dzieki wielkie
~kasia140    19.10.2007 @17:50:57
Dziękuję, jestem tego samego zdania, ale zobaczymy jak inni :P
~petitesoeur    18.10.2007 @20:43:51
nie oceniam cię na razie. w zdjęciach nie ma nic takiego szczególnego, nadają się do jakiegoś albumu albo folderu, w którym trzymasz fotki z wypadów z przyjaciółmi. trzeba popracować nad kadrem no i nad tą artystyczną stroną. może brakuje świeżej wizji? ćwiczyć!
pozdrawiam,
zajrzę jeszcze.
~beerte    17.10.2007 @18:18:39
dzieki
~WELK1    14.10.2007 @14:16:48
nie strzelam do pijanisty....
przecież robi co może.......
dziekuje
~PanKot    05.10.2007 @13:20:29
Poprzednia strona 1 ... 15 16 17 18
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt